İnsan Kaynakları Yönetiminde Modern Çağ
Personel yönetimi, izin takibi, organizasyon şeması ve daha fazlası. WebIK ile şirketinizin tüm İK süreçlerini tek bir güçlü panelden yönetin.
Neden WebIK?
İşletmenizin verimliliğini artıran temel özellikler. WebIK ile kağıt işlerini bırakın, verimliliğe odaklanın.
Personel Yönetimi
Tüm çalışanlarınızın detaylı profilleri, iletişim bilgileri ve iş geçmişleri elinizin altında. Kolayca yeni personel ekleyin ve yönetin.
Akıllı İzin Takibi
Yıllık izin hakedişlerini otomatik hesaplayın. Personel izin taleplerini tek tıkla onaylayın veya reddedin. Bekleyen talepleri anlık görün.
Organizasyon Şeması
Şirket hiyerarşisini görselleştirin. Departmanlar ve çalışanlar arasındaki yapıyı dinamik bir ağaç yapısında görüntüleyin.
Detaylı İstatistikler
Departman dağılımları, izin yoğunlukları ve yaklaşan doğum günleri gibi kritik verileri dashboard üzerinden takip edin.
Rol Tabanlı Yetkilendirme
Admin, İK Yöneticisi ve Personel rolleri ile kimin hangi verilere erişebileceğini güvenle kontrol edin.
Dosya Yönetimi
Şirket içi belgeleri, sözleşmeleri ve formları güvenli bir şekilde depolayın ve paylaşın.